Marketing Strategy of Love & Story Design – Lucie Šimůnková
Lucie Šimůnková
Diplomová práce
Marketing Strategy of Love & Story Design
Marketingová strategie Love & Story Design
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vytvoření nové marketingové strategie pro brand Love & Story Design. Cílem této práce bylo zhodnotit dosavadní strategii a vylepšit ji. Práce je rozdělena na dvě části. První část se zabývá obecnou marketingovou strategií pro startupy a jejím složením. V druhé části práce byla nastavena nová strategie na základě podkladů z první části a výzkumu ve formě kvalitativních …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the creation of a marketing strategy for the Love & Story Design brand. The aim of this work was to evaluate the current strategy and improve it. The thesis is divided into two parts. The first part deals with the general marketing strategy for startups and their composition. In the second part of the thesis, a new strategy was set based on the data from the first and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81358
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2020
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Marija Zlatić
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81358
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Digital Marketing Communication Strategy for a selected company
Nora Khalatian -
Analysis of communication strategy of Karlovarské minerální vody, a.s.
Veronika Torlakian -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Effectiveness of Marketing Communication strategy
Adéla Vlasáková