Účinky reklamy na rozhodování rodičů při stravování svých dětí – Bc. Markéta Nováková, DiS.
Bc. Markéta Nováková, DiS.
Bakalářská práce
Účinky reklamy na rozhodování rodičů při stravování svých dětí
Effects of advertising on parents' decisions when eating their children
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá účinky reklamy na rozhodování rodičů při stravování svých dětí. Ke své práci jsem si vybrala věkovou kategorii mladších školních dětí, konkrétně děti 1. a 2. třídy základní školy. Vzhledem k věkové kategorie dětí by byly výsledky irelevantní, proto je výzkum zaměřený na rodiče těchto dětí. V teoretické části se zabývám základními informacemi o reklamě a jejím vlivu na děti …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the effects of advertising on parents' decisions when eating their children. For my work I chose the age category of younger school children, namely children of the 1st and 2nd grades of primary school. Given the age of the children, the results would be irrelevant, so the research is focused on the parents of these children. In the theoretical part, I deal with basic information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/apfuw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv konfese na percepci marketingových sdělení – věřící jako specifická cílová skupina
Jana Sheikh -
Vliv konfese na percepci marketingových sdělení – věřící (katolíci) jako specifická cílová skupina
Johana Holubová -
Vliv cílových skupin na strategie neziskových organizací
Adam Krajčík -
Vliv marketingových aktivit bank na cílovou skupinu
Kateřina Čermáková -
Vliv hudby v reklamě a její působení na vybrané cílové skupiny
Alena Hladíková -
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Lenka Jíchová -
Vliv sociálních médií na kulturní kapitál žen na rodičovské dovolené
Beáta Konopáčová -
Vliv reklamy na stravování žáků středních škol
Petra Přibylová