Bc. Markéta Nováková, DiS.

Bakalářská práce

Účinky reklamy na rozhodování rodičů při stravování svých dětí

Effects of advertising on parents' decisions when eating their children
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá účinky reklamy na rozhodování rodičů při stravování svých dětí. Ke své práci jsem si vybrala věkovou kategorii mladších školních dětí, konkrétně děti 1. a 2. třídy základní školy. Vzhledem k věkové kategorie dětí by byly výsledky irelevantní, proto je výzkum zaměřený na rodiče těchto dětí. V teoretické části se zabývám základními informacemi o reklamě a jejím vlivu na děti …více
Abstract:
Bachelor thesis deals with the effects of advertising on parents' decisions when eating their children. For my work I chose the age category of younger school children, namely children of the 1st and 2nd grades of primary school. Given the age of the children, the results would be irrelevant, so the research is focused on the parents of these children. In the theoretical part, I deal with basic information …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní