Sociálně-emoční kompetence a vnímání humoru u dětí předškolního věku – Kateřina Anna Hesová
Kateřina Anna Hesová
Bachelor's thesis
Sociálně-emoční kompetence a vnímání humoru u dětí předškolního věku
Socio-emotional competencies and the perception of humor in the preschool age
Anotácia:
Bakalářská práce s názvem: Sociálně-emoční kompetence a vnímání humoru u dětí předškolního věku se zabývá otázkou, zda sociálně-emoční kompetence, tedy to, do jaké míry je dítě schopno rozpoznat a vyhodnotit mezilidské interakce a emoce, ovlivňují jeho vnímání humoru. V první části práce je prezentován současný stav poznání se zaměřením na obecnou charakteristiku emocí a na definice a typologie humoru …viacAbstract:
Bachelor thesis: Socio-emotional competencies and perception of humour in preschool children deals with the question, whether socio-emotional competencies, which is the ability of a child to recognize and evaluate interpersonal interactions and emotions, influences the child’s perception of humour. The first part of this thesis presents the actual state of knowledge about the emotions and the definitions …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB10666
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
- Vedúci: doc. PhDr. Jana Marie Havigerová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Pavel Zikl, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Vliv sourozeneckých konstelací na sociálně-emoční kompetence u dětí ve věku 5-6 let
Aneta KRATOCHVÍLOVÁ -
Sociálně-emocionální kompetence u dětí v alternativních školách
Adéla PRAŽÁKOVA -
Emočně sociální kompetence u nadaných dětí
Pavel HEINZEL -
Standardy kompetencí sociálně-emočního učení ve středním dětství
Lucie MICHALOVÁ -
Možnosti a rizika testování sociálně-emočních kompetencí dětí mladšího školního věku hromadnou formou
Veronika Šromová -
Bilingvismus ve vztahu k sociálně - emočním kompetencím
Eliška FEJKOVÁ -
Rozvoj sociálně-emočních kompetencí u žáků základních škol v kontextu etické výchovy
Klára ČERNÁ -
Vývoj emočního uvědomění, adaptivní a neadaptivní strategie emoční regulace a emoční prožívání žáků základních a středních škol
Veronika SEDLECKÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva