Hodnota spolupráce v dodavatelsko-odběratelském řetězci na B2B trhu – Bc. Ondřej Hon
Bc. Ondřej Hon
Master's thesis
Hodnota spolupráce v dodavatelsko-odběratelském řetězci na B2B trhu
The value of cooperation in the supply-customer chain in the B2B market
Abstract:
Diplomová práce pojednává o hodnotě spolupráce v dodavatelsko-odběratelském řetězci na B2B trhu. Cílem práce bylo určit jaké atributy spolupráce mezi dodavateli a odběrateli jsou pro zákazníky nejdůležitější. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž teoretická část je zaměřena na marketing na B2B trhu, včetně distribučních cest a marketingového pojetí hodnoty. V praktické časti …moreAbstract:
The thesis deals with the value of cooperation in the supplier-customer chain on the B2B market. The aim of the thesis was to determine which attributes of cooperation between suppliers and customers are crucial for customers. The thesis is divided into theoretical and practical parts, with the theoretical part focusing on B2B marketing, including distribution channels and the marketing concept of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/bf737/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
- Reader: Ing. Miriam Karli
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HON, Ondřej. \textit{Hodnota spolupráce v dodavatelsko-odběratelském řetězci na B2B trhu}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2023. Available from: https://theses.cz/id/08xkeb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Hodnota vnímaná zákazníkem a jeho postoj k vybranému produktu
Klára Šlingrová -
Atributy hodnoty pro zákazníka značky Bushman
Kristýna Schillerová -
Hodnota vnímaná zákazníky v oblasti služeb
Annemarie Hlaváčová -
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
Jan Zbořil -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Štěpánka Bořková -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Pavel Kasal -
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Yevgen Getman -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová