Dominika Koblížková

Bakalářská práce

Využití green marketingu v oblasti módního retailu

Anotace:
Bakalářská práce vyhodnocuje green marketing v módním průmyslu, a především pak v podnicích H&M a Zalando, zároveň navrhuje doporučení ohledně problematiky udržitelnosti v tomto odvětví. Použitými metodami pro sběr dat jsou dotazníkové šetření, obsahová analýza na webových stránkách H&M a Zalando a mystery shopping v prodejnách H&M. Nejvýznamnější zjištěním je, že podle 57 % respondentů …více
Abstract:
The bachelor's thesis evaluates green marketing in the fashion industry, and especially in H&M and Zalando companies, and at the same time proposes recommendations regarding the issue of sustainability in this industry. The methods used for data collection are questionnaire surveys, content analysis on the H&M and Zalando websites and mystery shopping in H&M stores. The most significant …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. et Ing. Nikola Sagapova
  • Oponent: Ing. Marcela Juraszková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika

Práce na příbuzné téma

Všechny práce