Využití green marketingu v oblasti módního retailu – Dominika Koblížková
Dominika Koblížková
Bakalářská práce
Využití green marketingu v oblasti módního retailu
Anotace:
Bakalářská práce vyhodnocuje green marketing v módním průmyslu, a především pak v podnicích H&M a Zalando, zároveň navrhuje doporučení ohledně problematiky udržitelnosti v tomto odvětví. Použitými metodami pro sběr dat jsou dotazníkové šetření, obsahová analýza na webových stránkách H&M a Zalando a mystery shopping v prodejnách H&M. Nejvýznamnější zjištěním je, že podle 57 % respondentů …víceAbstract:
The bachelor's thesis evaluates green marketing in the fashion industry, and especially in H&M and Zalando companies, and at the same time proposes recommendations regarding the issue of sustainability in this industry. The methods used for data collection are questionnaire surveys, content analysis on the H&M and Zalando websites and mystery shopping in H&M stores. The most significant …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/h8zh2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. et Ing. Nikola Sagapova
- Oponent: Ing. Marcela Juraszková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Green marketing v oblasti rychlé módy
Marek Kuklík -
Consumer perception of green marketing in fast fashion
Natalia Lyskova -
Green marketing v oblasti rychlé módy
Marek Kuklík -
Green marketing
Michael Lerch -
Green marketing
Kateřina Menšíková -
Green marketing
Ivana Knežević -
Green marketing v DM drogeriemarkt
Michaela Procházková -
Contemporary green marketing strategies
Kudube Mary Molete