Vliv sexistických motivů v reklamě na její vnímání spotřebitelem – Jana Kovářová
Jana Kovářová
Bakalářská práce
Vliv sexistických motivů v reklamě na její vnímání spotřebitelem
The Influence of Sexist Motives in Advertising on its Consumer Perception
Anotace:
Teoretická část práce Vliv sexistických motivů v reklamě na její vnímání spotřebitelem se věnuje pojmům jako je reklama obecně, reklama venkovní a internetová, charakteristice pojmů sexismus a gender, jejich výskytu v reklamě a také účinnosti těchto motivů. Dále se zabývá historií a fungováním oční kamery, jejími různými typy a možnostmi využití. Praktická část představuje výsledky výzkumu realizovaného …víceAbstract:
The theoretical part of the bachelor thesis The influence of sexist motives in advertising on its consumer perception is devoted to terms such as advertising in general, outdoor and online advertising, the characteristics of sexism and gender, their appearance in advertising and the effectiveness of these motives. It also deals with the history and the way eye tracker works, it briefly introduces various …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2015
Zveřejnit od: 23. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kovářová, Jana. Vliv sexistických motivů v reklamě na její vnímání spotřebitelem. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace