Strategická analýza vybrané společnosti (Kuban Agro-product) – Viacheslav Dolbysh
Viacheslav Dolbysh
Bakalářská práce
Strategická analýza vybrané společnosti (Kuban Agro-product)
Strategic analysis of the selected company (Kuban Agro-product)
Anotace:
Předmětem této práce je vypracování strategické analýzy společnosti Kuban Agro-produkt, provedená především z interních dat. V teoretické části jsou použity metody a analýzy vnějšího a vnitřního okolí podniku. Také je hodnocen stav společnosti v období koronaviru a krizový managment. V praktické části jsou implementovány analýzy z teoretické části, a pomocí získaných znalostí a dovedností při studiu …víceAbstract:
The subject of this work is the development of a strategic analysis of the company Kuban Agro-product, mainly based on internal data. In the theoretical part, methods and analysis of the external and internal environment of the company will be used. The state of society during the coronavirus period and crisis management will also be assessed. In the practical part, the analysis conducted from the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83873
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedoucí: Jiří Dvořáček
- Oponent: Hana Ettelová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83873
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of external funding of environmental projects in SEE region
Martin Sedlák -
SOCAR Company strategy formulation and recommendations for implementation
Zabit Huseynov -
Environmental analysis and strategy formulation of sports facilities operator
Alice Turková -
Formulace marketingové strategie
Dmitrii Ognevskii -
Formulace marketingové strategie
Alena Vaňková -
Formulace strategického plánu založení jezdecké stáje
Marie Lyčková -
Formulace růstové strategie začínajícího podniku
Ondřej Stěhulka -
Formulace podnikové strategie
Klára Čechová