Úroveň sebehodnocení pedagogicko-didaktických kompetencí všeobecných sester v souvislosti s účastí nebo neúčastí v certifikovaném kurzu pro mentory – Bc. Iveta KŘÍŽKOVÁ
Bc. Iveta KŘÍŽKOVÁ
Diplomová práce
Úroveň sebehodnocení pedagogicko-didaktických kompetencí všeobecných sester v souvislosti s účastí nebo neúčastí v certifikovaném kurzu pro mentory
The level of self-assessment of pedagogical-didactic competencies of general nurses in relation to participation or non-participation in a certified course for mentors
Anotace:
Diplomová práce s výzkumným zaměřením a uplatněným observačním analytickým průřezovým designem předkládá informace o úrovni sebehodnocení v oblasti pedagogicko-didaktických kompetencí u konkrétního souboru všeobecných sester s absolvovaným kurzem (Mentor klinické praxe ošetřovatelství a porodní asistence) versus školitelek bez absolvovaného kurzu. Do souboru bylo zařazeno 69 všeobecných sester s absolvovaným …víceAbstract:
The thesis, with research focus and applied observational analytical cross-sectional design, presents information on the level of self-assessment in the area of pedagogical and didactic competencies in a specific set of general nurses with a completed course (Mentor of Clinical Practice in Nursing and Midwifery) versus nurse educators without a completed course. The sample included 69 general nurses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Martina Cichá, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KŘÍŽKOVÁ, Iveta. \textit{Úroveň sebehodnocení pedagogicko-didaktických kompetencí všeobecných sester v souvislosti s účastí nebo neúčastí v certifikovaném kurzu pro mentory}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/095dsc/.
Jak správně citovat práci
KŘÍŽKOVÁ, Iveta. Úroveň sebehodnocení pedagogicko-didaktických kompetencí všeobecných sester v souvislosti s účastí nebo neúčastí v certifikovaném kurzu pro mentory. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství odborných předmětů pro zdravotnické školy / Učitelství odborných předmětů pro zdravotnické školy
Práce na příbuzné téma
-
Autoregulace učení studentů v souvislosti s přípravou na zkoušky a s ohledem na jejich motivaci k učení se
Barbora Hlavová -
Přijímací zkoušky na humanitní obory vysokých škol a příprava na ně
Dominik STUDNÍK -
Příprava studentů na učební obor Kadeřník a jejich uplatnění na trhu práce v okrese Břeclav
Kateřina Letáková -
Zdravotní příprava studentů CARITAS - Vyšší odborné školy sociální Olomouc pro výjezd na dlouhodobé zahraniční praxe
Alexandra Salamonová -
Role středních škol v procesu přípravy studentů na vysokoškolské studium
Martina Šmeralová -
Vzájemná očekávání sester a studentů oboru Všeobecná sestra při praktické výuce na vybraných odděleních
Klára KLAUSOVÁ -
Spolupráce sester a studentů oboru Všeobecná sestra v průběhu praktické výuky
Kateřina BĚHANOVÁ -
Tvorba scénářů pro pacientský simulátor SIMMAN a jejich využití při výuce oboru Všeobecná sestra
Jiří Janeček
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
16. 4. 2024