Bc. Jiří Král

Master's thesis

Marketingová strategie a vztah Republikánské strany Spojených států amerických k latinskoamerickým voličům

Marketing Strategy and the Relationship of the Republican Party of the United States of America to Latin American Voters
Abstract:
Práce za pomocí obsahové analýzy mediálních výstupů zkoumá současnou marketingovou komunikaci Republikánské strany a jejích představitelů vůči latinskoamerické menšině v USA. Dále na základě analýzy dat renomovaných výzkumů zkoumá možné průniky programu Republikánské strany s mentalitou latinskoamerických voličů. Podle stanovených kritérií zjišťuje také to, v jakých částech Spojených států přinese …more
Abstract:
The thesis uses content analysis of articles and broadcasting in chosen news media to examine the current marketing communication of the Republican Party and its representatives to the Latin American minority in the United States. Furthermore, based on the analysis of data from renowned research, it examines the possible intersections of the Republican Party's program with the mentality of Latin American …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Král, Jiří. Marketingová strategie a vztah Republikánské strany Spojených států amerických k latinskoamerickým voličům. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications