Marketingová strategie a vztah Republikánské strany Spojených států amerických k latinskoamerickým voličům – Bc. Jiří Král
Bc. Jiří Král
Master's thesis
Marketingová strategie a vztah Republikánské strany Spojených států amerických k latinskoamerickým voličům
Marketing Strategy and the Relationship of the Republican Party of the United States of America to Latin American Voters
Anotácia:
Práce za pomocí obsahové analýzy mediálních výstupů zkoumá současnou marketingovou komunikaci Republikánské strany a jejích představitelů vůči latinskoamerické menšině v USA. Dále na základě analýzy dat renomovaných výzkumů zkoumá možné průniky programu Republikánské strany s mentalitou latinskoamerických voličů. Podle stanovených kritérií zjišťuje také to, v jakých částech Spojených států přinese …viacAbstract:
The thesis uses content analysis of articles and broadcasting in chosen news media to examine the current marketing communication of the Republican Party and its representatives to the Latin American minority in the United States. Furthermore, based on the analysis of data from renowned research, it examines the possible intersections of the Republican Party's program with the mentality of Latin American …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRÁL, Jiří. \textit{Marketingová strategie a vztah Republikánské strany Spojených států amerických k latinskoamerickým voličům}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/09ches/.
Jak správně citovat práci
Král, Jiří. Marketingová strategie a vztah Republikánské strany Spojených států amerických k latinskoamerickým voličům. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing České pirátské strany v roce 2021
Kůsová Kůsová -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Politický marketing ODS
Petr Košťál -
Politický marketing ANO 2011 v roce 2021
Adam Krutský -
Politický marketing strany Most-Híd: Porovnanie politického marketingu strany v parlamentných voľbách v rokoch 2010 a 2012
Judita Balázsyová -
Politický marketing a právo
Libor Erdinger -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová