Bc. Jiří Král

Diplomová práce

Marketingová strategie a vztah Republikánské strany Spojených států amerických k latinskoamerickým voličům

Marketing Strategy and the Relationship of the Republican Party of the United States of America to Latin American Voters
Anotace:
Práce za pomocí obsahové analýzy mediálních výstupů zkoumá současnou marketingovou komunikaci Republikánské strany a jejích představitelů vůči latinskoamerické menšině v USA. Dále na základě analýzy dat renomovaných výzkumů zkoumá možné průniky programu Republikánské strany s mentalitou latinskoamerických voličů. Podle stanovených kritérií zjišťuje také to, v jakých částech Spojených států přinese …více
Abstract:
The thesis uses content analysis of articles and broadcasting in chosen news media to examine the current marketing communication of the Republican Party and its representatives to the Latin American minority in the United States. Furthermore, based on the analysis of data from renowned research, it examines the possible intersections of the Republican Party's program with the mentality of Latin American …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Král, Jiří. Marketingová strategie a vztah Republikánské strany Spojených států amerických k latinskoamerickým voličům. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace