Spotřebitelské chování vybrané národnosti v cestovním ruchu při návštěvě ČR – Bc. Barbora Hanáková
Bc. Barbora Hanáková
Diplomová práce
Spotřebitelské chování vybrané národnosti v cestovním ruchu při návštěvě ČR
Consumer behavior of selected nationality in tourism when visiting the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na průzkum spotřebitelského chování italských turistů při návštěvě České republiky. V teoretické části jsou popsány počátky cestování a jeho vývoj ve světě i v České republice. Dále jsou definovány pojmy z oblasti cestovního ruchu a vymezen mezinárodní cestovní ruch. Na závěr teoretické části je přiblížena mentalita Italů a důvody k volbě této národnosti. V praktické části …víceAbstract:
The diploma thesis has been focused on a consumer´s behaviour survey of Italian tourists visiting the Czech Republic. The theoretical part describes the beginning of travelling and it´s development in the whole world and in the Czech Republic. Furthermore, tourism terms are defined and international tourism is specified. The mentality of Italians and the reasons for choosing this nationality are presented …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/v5wui/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2021
- Vedoucí: Ing. Petr Tiefenböck
- Oponent: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Magisterský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Management rozvoje měst a regionů
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova