Etika jako překážka firem v aplikaci neuromarketingu – Bc. Markéta Koláčková
Bc. Markéta Koláčková
Bakalářská práce
Etika jako překážka firem v aplikaci neuromarketingu
Ethics as an Obstacle for Companies to Apply Neuromarketing
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce s názvem Etika jako překážka firem v aplikaci neuromarketingu je poukázat na možnosti využívání nerumarketingových metod s ohledem na etické vnímání společnosti. Práce je rozdělena na čtyři části. První část se věnuje etice, morálce a jejich vnímáním, etickému kodexu a etice v marketingu. Druhá část se týká neuromarketingu. Historii jeho vzniku, jakým způsobem se využívá …víceAbstract:
The subject of this thesis titled Ethics as an Obstacle for Companies to Apply Neuromarketing is to highlight the possibilities of using neromarketings methods with regard to the ethical perception of the company. The work is divided into four parts. The first part deals with ethics, morality and their perception, ethics code and ethics in marketing. The second part relates neuromarketing. The history …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 7. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mh22l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2016
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Etický kodex v Neuromarketingu
Marek Toman -
Neuromarketing: Koncept intuitivního marketingu
Simona Sciranko -
Veřejné mínění o etické stránce neuromarketingu
Pavla Jetelová -
Etika ako prekážka firiem v aplikácii neuromarketingu
Veronika Hanzelyová