Kamila Steinbartová

Bakalářská práce

Etický pohled na personalizaci reklamy s využitím umělé inteligence

Ethical View Of Advertisement Personalization Using Artificial Intelligence
Anotace:
Tato práce se zabývá posouzením etických faktorů personalizovaného marketingu s užitím umělé inteligence. Cílem práce je upozornit na faktory eticky nejproblematičtější. V práci jsou popsány formy personalizovaného marketingu a vysvětlena role umělé inteligence. Práce dále vysvětluje a diskutuje vybrané faktory etického marketingu. Data na rozbor byla získána z dotazníku, který byl vytvořen a distribuován …více
Abstract:
This paper deals with the assessment of the factors of ethical marketing personalized using artificial intelligence. The aim is to highlight the factors most ethically problematic. Furthermore, the paper describes the forms of personalized marketing and explains the role of artificial intelligence. Then the chosen factors of ethical marketing were explained and assessed based on the forms taken by …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2020
  • Vedoucí: Tomáš Sigmund
  • Oponent: Radim Čermák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80227