Etický pohled na personalizaci reklamy s využitím umělé inteligence – Kamila Steinbartová
Kamila Steinbartová
Bakalářská práce
Etický pohled na personalizaci reklamy s využitím umělé inteligence
Ethical View Of Advertisement Personalization Using Artificial Intelligence
Anotace:
Tato práce se zabývá posouzením etických faktorů personalizovaného marketingu s užitím umělé inteligence. Cílem práce je upozornit na faktory eticky nejproblematičtější. V práci jsou popsány formy personalizovaného marketingu a vysvětlena role umělé inteligence. Práce dále vysvětluje a diskutuje vybrané faktory etického marketingu. Data na rozbor byla získána z dotazníku, který byl vytvořen a distribuován …víceAbstract:
This paper deals with the assessment of the factors of ethical marketing personalized using artificial intelligence. The aim is to highlight the factors most ethically problematic. Furthermore, the paper describes the forms of personalized marketing and explains the role of artificial intelligence. Then the chosen factors of ethical marketing were explained and assessed based on the forms taken by …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80227
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2020
- Vedoucí: Tomáš Sigmund
- Oponent: Radim Čermák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80227
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Využití personalizace v e-mail marketingové komunikaci internetového obchodu MALL.CZ
Monika Marešová -
Data a jejich zpracování pro segmentaci a personalizaci v digitálním marketingu
Anna Macášková -
Využití Artificial Intelligence v online marketingu: Messenger bot ve zdravotnictví
Lucie Pražáková -
Using Generative Artificial Intelligence in Marketing
Tomáš Dubač -
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
Jan-Michel Gawinski -
Leveraging Artificial Intelligence to Enhance Digital Marketing: An Analysis of Best Practices and Future Directions
Diana Hakobyan -
Artificial Intelligence in Marketing & Sales: The ABB experience Subtitle: Building a model for technologically driven change management in a B2B multinational corporation
Ana Edmundo -
Využití umělé inteligence v online marketingu
David Fenynec