Ing. Julie Voštiarová
Bachelor's thesis
Řízení jakostí ve službách
Quality management in services
Abstract:
Abstrakt Předmětem této bakalářské práce je potvrzení mé domněnky, zda v dnešní době, kdy jsme svědky výrazného hospodářského a ekonomického růstu celé společnosti a zároveň tak i silné konkurence na trhu, je výhodou když se firma řídí normami jakosti, nabízí služby na standardizované úrovni a kvalitě. Jestli je pro společnosti přínosem zavádět systém managementu kvality a jestli toto vede ke zlepšení …moreAbstract:
Abstract The subject of this dissertation is to confirm my assumption if at present days, witnessing the considerable economic growth of the whole society and in the same time the big competitiveness on the market, it is the advantage when the company follows the quality norms, offers the services of the standard level and quality. If introducing the quality management systems are of benefit to companies …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/yjzbu/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Zdeněk Bezděka
- Reader: RNDr. Jiří Kubín
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Data Quality Management in Data Integration
Rithy Ly -
Implementation of Total Quality Management in small trade companies in Russia - case study of Texman
Alexey Malyuga -
Data Quality Management in International Distribution Company
Petr Nekula -
Optimization of Quality Management System in a Company Producing Medical Devices
Štěpán Tichý -
The Role of Quality Management System in a Ghanaian Bank
Esther Oppong -
TOTAL QUALITY MANAGEMENT IN AUTOMOTIVE INDUSTRY AND ITS APPLICATION
Hamza Sucakli -
Řízení jakosti v podnicích cestovního ruchu aplikované na Zámecký penzion a Turistické informační centrum ve Valašském Meziříčí
Pavla Němcová -
Moderní metody řízení jakosti a spolehlivosti výroby, obchodu a služeb
Jaromír Pátek