Listening in English Classes: Learners' Perspective – Michaela Procházková
Michaela Procházková
Bakalářská práce
Listening in English Classes: Learners' Perspective
Listening in English Classes: Learners' Perspective
Abstract:
This bachelor thesis deals with listening in English classes and the learners' perspective on the listening skill in the context of Czech elementary schools. In the theoretical part, the Framework Educational Programme for Basic Education and the foreign language section is mentioned as well as the Common European Framework of Reference for Languages, from which the communicative competences are discussed …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá poslechem v hodinách anglického jazyka a pohledem žáků na poslechovou dovednost v kontextu českých základních škol. Teoretická část se věnuje Rámcovému vzdělávacímu programu pro základní vzdělávání a sekci pro cizí jazyk v něm zmíněnou. Následně je zmíněn Společný evropský referenční rámec, a to především v něm uvedené komunikační kompetence. V práci jsou dále vypsány …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
- Vedoucí: PaedDr. Monika Černá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Procházková, Michaela. Listening in English Classes: Learners' Perspective. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk - specializace v pedagogice
Práce na příbuzné téma
-
Jazykové kompetence všeobecných sester pro práci v zahraničí
Markéta ZEDNÍČKOVÁ -
Mobile Music Studies: mapování nového oboru se zaměřením na poslech hudby a technologie
Jan Špičák -
Poslech vážné hudby v hudební výchově a jeho pozitivní vliv na žáky základních škol
Vilma Křiváková -
Hudební nástroje a poslech v muzikoterapii
Lenka Kollárová -
Poslech a poslechové činnosti v hodinách hudební výchovy na 2. stupni základní školy
Ludmila ČÁBLOVÁ -
Čtení a poslech ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ
Barbora ŠUPÍKOVÁ -
Audioknihy na trhu a jejich poslech
Dagmar Nárožná -
Návrh bluetooth přijímacího modulu pro bezdrátový poslech hudby
Miroslav VANC