Michaela Procházková

Bakalářská práce

Listening in English Classes: Learners' Perspective

Listening in English Classes: Learners' Perspective
Abstract:
This bachelor thesis deals with listening in English classes and the learners' perspective on the listening skill in the context of Czech elementary schools. In the theoretical part, the Framework Educational Programme for Basic Education and the foreign language section is mentioned as well as the Common European Framework of Reference for Languages, from which the communicative competences are discussed …více
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá poslechem v hodinách anglického jazyka a pohledem žáků na poslechovou dovednost v kontextu českých základních škol. Teoretická část se věnuje Rámcovému vzdělávacímu programu pro základní vzdělávání a sekci pro cizí jazyk v něm zmíněnou. Následně je zmíněn Společný evropský referenční rámec, a to především v něm uvedené komunikační kompetence. V práci jsou dále vypsány …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
  • Vedoucí: PaedDr. Monika Černá, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Procházková, Michaela. Listening in English Classes: Learners' Perspective. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická