Tomáš Andrle

Bakalářská práce

SaaS IT helpdesk- Inovační koncepce IT helpdesku

SaaS IT helpdesk - Innovating conception of IT helpdesk
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na téma informačních systémů pro podporu procesů podnikových IT helpdesků. První část práce je analytická. Prostřednictvím ukázek a charakteristik dostupných variant produktů na trhu jsou kriticky hodnoceny možnosti jejich praktického užití při různících se organizačních specifikacích (velikost, předmět podnikání, atd.). Důležitým aspektem pro nasazení a provoz IT …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on information systems, which purpose is to support business processes of IT Helpdesks. The first part is analytical. Possibility of practical usage in varying organizational specifications (size, scope of business, etc.) is critically evaluated by examples and characteristics of product variants available on the market. An important aspect of deployment and operation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2011
  • Vedoucí: Jan Pour
  • Oponent: Pavel Mikulka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24232