SaaS IT helpdesk- Inovační koncepce IT helpdesku – Tomáš Andrle
Tomáš Andrle
Bakalářská práce
SaaS IT helpdesk- Inovační koncepce IT helpdesku
SaaS IT helpdesk - Innovating conception of IT helpdesk
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na téma informačních systémů pro podporu procesů podnikových IT helpdesků. První část práce je analytická. Prostřednictvím ukázek a charakteristik dostupných variant produktů na trhu jsou kriticky hodnoceny možnosti jejich praktického užití při různících se organizačních specifikacích (velikost, předmět podnikání, atd.). Důležitým aspektem pro nasazení a provoz IT …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on information systems, which purpose is to support business processes of IT Helpdesks. The first part is analytical. Possibility of practical usage in varying organizational specifications (size, scope of business, etc.) is critically evaluated by examples and characteristics of product variants available on the market. An important aspect of deployment and operation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24232
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2011
- Vedoucí: Jan Pour
- Oponent: Pavel Mikulka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24232
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a návrh systému pro podporu služby helpdesk pro oblast IT
Jiří Stránský -
Výběr a implementace systému pro IT HelpDesk ve středně velké firmě
Jiří GABRIEL -
Analýza a návrh optimalizace podnikových procesů IT Helpdesku
Martin Mečíř -
Návrh aplikácie interného IT Helpdesku
Alexandra Andiľová -
Optimalizace procesů oddělení IT helpdesku ve společnosti Renault Česká republika
Ondřej Markvart -
Návrh a realizace systému HelpDesk pro podporu uživatelů IT\nl{}
Milan HRŇA -
Optimalizace procesů oddělení IT Helpdesku ve velkém podniku
Tomáš Biľ