Uživatelská zkušenost ve virtuální realitě - vliv kamery a ovládání – Bc. Petr Dančák
Bc. Petr Dančák
Master's thesis
Uživatelská zkušenost ve virtuální realitě - vliv kamery a ovládání
User Experience in Virtual Reality - Effect of Camera and Controls
Abstract:
Tato práce se zabývá vlivem kamery a ovládání na uživatelský zážitek ve virtuální realitě. Vyskytuje se zde popis vývoje hry pro uživatelské testování rozdělený do kapitol návrh a implementace. Nemalou část práce tvoří uživatelská studie, která obsahuje analýzu zjištěných dat vzhledem k cybersickness, uživatelským pocitům a funkčnosti řešení. Data byla zjištěna pomocí dotazníků a ze záznamů dosažených …moreAbstract:
This work focuses on the effect of a camera and control on the user experience in virtual reality. The text describes a process of game development separated into chapters called design and implementation. A large part of the text deals with the user study, which contains analyses of the collected data with respect to cybersickness, user experience and functionality. Data were collected by using questionnaires …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2024
Identifier:
https://is.muni.cz/th/zkzv5/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2024
- Supervisor: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
- Reader: RNDr. David Kuťák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / field:
Visual informatics / Computer Games Development
Theses on a related topic
-
Umělá inteligence v kontextu módního průmyslu, případová studie uživatelské technologie
Klára Radiven -
Hra je hra je hra
Bára Purmová -
Volná hra jednotlivce a volná hra v sociálně bohatém prostředí
Iva DVOŘÁKOVÁ -
Počítačová hra - Skákací hra pomocí Pygame
Ondřej NEČESANÝ -
Princip hry v umění a ve výtvarné pedagogice (hra jako metoda a forma výuky)
Jana Ovčáčková -
HRA NA SKUTEČNOST? Audiohry s dramaticko-publicistickou strukturou
Iveta Novotná -
Výuková pomůcka -- počítačová hra -- Klasická hra v kostky
Lukáš Hlavatý -
Fenomén hra - Hra v období batolete a její vliv na psychosociální vývoj dítěte
Tereza PRASKOVÁ LASÁKOVÁ