Ing. Petr Kebo

Diplomová práce

Marketingový výzkum trhu

Marketing market research
Anotace:
Předmětem mé diplomové práce je „Marketingový výzkum trhu“. Teoretická část diplomové práce bude orientována na vymezení významu marketingového výzkumu trhu jako součásti marketingového informačního systému pro reálnou každodenní praxi podniků a na základní postupy, metody a principy všech fází marketingového výzkumu. Cílem praktické části je zmapování stávající situace provádění marketingového výzkumu …více
Abstract:
The subject of my thesis is „The marketing market research“. The theoretical part of the thesis will be focused on defining the importance of marketing market research as part of a marketing information system for the real day-to-day business practice and the basic procedures, methods and principles for all phases of marketing research. The aim of the practical part is mapping of the current situation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 9. 2009
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Petr Pirožek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta