Analýza marketingového mixu Městského muzea Hostinné – Anna Ptáková
Anna Ptáková
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu Městského muzea Hostinné
Marketing Mix Analysis of Městské Museum Hostinné
Anotace:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu stávajících nástrojů marketingového mixu vybraného subjektu z oblasti cestovního ruchu, jejich kritické zhodnocení a na základě zjištěných výsledků navrhnout případná opatření v rámci jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Student provede marketingový výzkum zaměřený na vybraný subjekt a jím využívané marketingové nástroje a preference stávajících i potenciálních …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.