Role influencer marketingu v současné marketingové komunikaci – David Kučera
David Kučera
Bakalářská práce
Role influencer marketingu v současné marketingové komunikaci
The Role of Influencer Marketing in Contemporary Marketing Communication
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá roli influencer marketingu v moderní marketingové komunikaci. V teoretické části jsou definovány základní marketingové pojmy, jako jsou cíle, strategie, marketingový mix a současné nástroje marketingové komunikace. Zabývá se také vývojem influencer marketingu, zkoumá jeho vývoj a formy spolupráce se značkami. Významná část je zaměřena na sociální média, která jsou pro influencer …víceAbstract:
This thesis explores the role of influencer marketing in modern marketing communication. The theoretical section defines fundamental marketing concepts such as objectives, strategies, the marketing mix, and contemporary tools for marketing communication. It also delves into the evolution of influencer marketing, examining its development and forms of brand collaboration. A significant portion focuses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 8. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/hqao2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2024
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
- Oponent: Ing. Zuzana Kvítková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Vliv influencer marketingu na spotřebitelské chování
Markéta Hromková -
Influencer marketing a jeho potenciál při propagaci kulturních akcí
Markéta Žákovská -
Využití influencer marketingu pro propagaci značky Royal Rolls
Vadim Kozjakov -
Influencer jako progresivní prvek reklamy 21 století
Katerina Ivashkevych -
Generace Z a ovlivnění influencer marketingem v cestovním ruchu
Anna Koníčková -
Návrh digitální marketingové strategie vybrané značky Titan Reality s.r.o.
Mariyana Vasileva -
Dopad digitální transformace na tradiční marketingové strategie
Anna Křečková -
Analýza digitální marketingové strategie vybrané společnosti
Jesika Liptáková