David Kučera

Bakalářská práce

Role influencer marketingu v současné marketingové komunikaci

The Role of Influencer Marketing in Contemporary Marketing Communication
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá roli influencer marketingu v moderní marketingové komunikaci. V teoretické části jsou definovány základní marketingové pojmy, jako jsou cíle, strategie, marketingový mix a současné nástroje marketingové komunikace. Zabývá se také vývojem influencer marketingu, zkoumá jeho vývoj a formy spolupráce se značkami. Významná část je zaměřena na sociální média, která jsou pro influencer …více
Abstract:
This thesis explores the role of influencer marketing in modern marketing communication. The theoretical section defines fundamental marketing concepts such as objectives, strategies, the marketing mix, and contemporary tools for marketing communication. It also delves into the evolution of influencer marketing, examining its development and forms of brand collaboration. A significant portion focuses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 8. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 9. 2024
  • Vedoucí: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Zuzana Kvítková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.