Postoje pedagogů k inkluzivnímu vzdělávání a integraci žáků s mentálním postižením a způsoby vzdělávání těchto žáků – Veronika HRADILOVÁ
Veronika HRADILOVÁ
Bakalářská práce
Postoje pedagogů k inkluzivnímu vzdělávání a integraci žáků s mentálním postižením a způsoby vzdělávání těchto žáků
Teachers´ Approach towards Inclusive Education and Integration of Pupils with Mental Disability and Ways of Educating Such Pupils
Anotace:
Má bakalářská práce se zabývá vzděláváním osob s mentálním postižením. V teoretické části popisuji charakteristiku a klasifikaci mentálního postižení a charakteris-tické znaky osobnosti jedince s postižením. Dále se zabývám vzděláváním, v jedné z kapitol rozlišuji integraci a inkluzi, v další se zabývám jeho historickým vývojem a legislativou, k tomu se přiřazuje podkapitola pojednávající o jednotlivých …víceAbstract:
My bachelor thesis is dealing with education of individuals with mental disabilities. In the theoretical part, I describe the characteristics and classification of mental disabilities and characteristic features of the personality of the disabled individual. Furthermore, I deal with education and I differentiate between integration and inclusion in one of the chapters. The following chapter concentrates …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2012
Zveřejnit od: 3. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRADILOVÁ, Veronika. \textit{Postoje pedagogů k inkluzivnímu vzdělávání a integraci žáků s mentálním postižením a způsoby vzdělávání těchto žáků}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/0aeiqf/.
Jak správně citovat práci
HRADILOVÁ, Veronika. Postoje pedagogů k inkluzivnímu vzdělávání a integraci žáků s mentálním postižením a způsoby vzdělávání těchto žáků. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkou mentální retardací v běžných základních školách z pohledu učitelů
Hana Jastrábková -
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
Nikola Vacínová -
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením z pohledu učitelů vyučujících na základní škole
Natálie Pernicová -
Faktory ovlivňující inkluzivní vzdělávání žáků s mentálním postižením na základní škole
Věra Jelínková -
Inkluzivní vzdělávání žáků s mentálním postižením na běžných základních školách v Jihomoravském kraji
Ivana Vašíčková -
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením na základní škole
Martin Slavík -
Názory pedagogů na inkluzivní vzdělávání osob se sluchovým postižením a mentálním postižením
Kateřina Oharková -
Inkluzivní vzdělávání žáků s mentální retardací
Martina BRUŠTÍKOVÁ