Mezinárodní pohádky ve výuce anglického jazyka – Kateřina UHROVÁ
Kateřina UHROVÁ
Diplomová práce
Mezinárodní pohádky ve výuce anglického jazyka
International fairy tales in teaching English language
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na možnosti využití mezinárodních pohádek ve výuce anglického jazyka. V teoretické části se budu zabývat prezentací, zapamatováním, vybavením slovní zásoby a dovednostmi čtení a mluvení, které jsou při práci s pohádkami uplatňovány nejvíce. Praktická část zahrnuje experiment, jehož základem jsou tři pohádky s navrženými úlohami a aktivitami. Cílem mé práce je zjistit …víceAbstract:
The diploma thesis is aimed at the ways of utilization of the international fairy tales in the English language teaching. In the theoretical part I will deal with the presentation, storing, retrieving of vocabulary, and reading and speaking skills which are used the most during the work with the fairy tales. The practical part involves the research whose basis are three fairy tales with the proposed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Pavlíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
UHROVÁ, Kateřina. Mezinárodní pohádky ve výuce anglického jazyka. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství cizích jazyků pro základní školy - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Školní neúspěšnost pohledem žáků mladšího školního věku a jejich rodičů na vybrané základní škole
Klára Gottvaldová -
Rozvoj hudebnosti žáků mladšího školního věku s využitím hry na zobcovou sopránovou flétnu
Klára Běhanová -
Vývoj sebehodnocení v průběhu jednoho roku u žáků mladšího školního věku
Gabriela Pilátová -
Emoce žáků mladšího školního věku
Tereza Vodičková -
Vliv šachové hry na rozvoj myšlení a učení žáků mladšího školního věku
Simona Suchomelová -
Problematika koktavosti u žáků mladšího školního věku
Denisa Krajsová -
Pohybové aktivity pro nácvik chování žáků mladšího školního věku v mimořádných situacích způsobených říší hub, rostlin a živočichů
Helena Macholánová -
Vnímání barev v ČLR a ČR (experiment)
Michal Sikora