Lingvometodické zásady pro výuku českého jazyka jako druhého jazyka na 1. stupni základní školy – Bc. Michaela ČECHOVÁ
Bc. Michaela ČECHOVÁ
Diplomová práce
Lingvometodické zásady pro výuku českého jazyka jako druhého jazyka na 1. stupni základní školy
Principles for Teaching the Czech Language as a Second Language in an Elementary School´s First Grade
Anotace:
Diplomová práce zachycuje problematiku výuky českého jazyka jako druhého jazyka u žáků-cizinců na prvním stupni základní školy. Dále představuje vybrané učebnice a studijní materiály pro výuku češtiny jako cizího jazyka. Druhá, stěžejní část práce se zaměřuje na výsledky provedeného výzkumného šetření a následně je analyzuje. Na základě této analýzy si práce klade za cíl formulovat lingvometodické …víceAbstract:
The Diploma thesis deals with the topic of teaching the Czech language as a second language in an elementary school´s first grade. It also presents selected textbooks and other materials for teaching Czech as a second language. The fundamental second part of the thesis is focused on results and analyses of a research. The main aim of the work is to define principles of teaching Czech as a second language …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jiří Hasil, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČECHOVÁ, Michaela. \textit{Lingvometodické zásady pro výuku českého jazyka jako druhého jazyka na 1. stupni základní školy}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/0ajord/.
Jak správně citovat práci
ČECHOVÁ, Michaela. Lingvometodické zásady pro výuku českého jazyka jako druhého jazyka na 1. stupni základní školy. Ústí nad Labem, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Uč. ČJ a lit. pro 2. st. ZŠ a SŠ navazující
Práce na příbuzné téma
-
Role ruského jazyka jako zprostředkovatele výuky češtiny jako cizího jazyka pro žáka s OMJ
Natálie JENÍČKOVÁ -
Čeština jako cizí jazyk pro anglicky mluvící: komparace učebnic češtiny jako cizího jazyka
Barbora VEJLUPKOVÁ -
Etnokulturní charakteristika žáků jako faktor volby metod a obsahu vyučování češtiny jako cizího jazyka.
Mariana Ježková -
Využití slovotvorného významu v oblasti výuky češtiny jako druhého/cizího jazyka
Adriana Válková -
Dialogická složka v učebnicích češtiny jako cizího/druhého jazyka
Piotr Paweł Pierścieniak -
Výuka češtiny jako cizího jazyka pro mluvčí slovenštiny na lékařských fakultách
Anna Ratajová -
Výuka češtiny jako druhého/cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení
Iva Vrbová -
Slovníkové listy pro výuku češtiny jako cizího jazyka
Veronika Daňhelová