Konkurenční prostředí malých pivovarů – Bc. Vojtěch Závěrka
Bc. Vojtěch Závěrka
Bakalářská práce
Konkurenční prostředí malých pivovarů
Competitive Environment of small-sized breweries
Anotace:
Cílem práce je určení správných nástrojů k vypracování konkurenční analýzy a jejich následná aplikace v praxi, a to konkrétně na Vinohradský pivovar a jeho hlavní konkurenty. V teoretické části práce je popsána stručná historie pivovarnictví na území Čech a Prahy. Následuje výklad o problematice konkurenčního prostředí, trhu a konkurenčních strategií. V analytické části byla aplikována Porterova metoda …víceAbstract:
The main goal of Bachlor´s Dessertation is to determine the main tools used for analyses of competition their real application focused on Vinohradský brewery and main competitors. In theoretical part is described history of brewing in Czech republic and Prague. Then theory of competitive environment, market and competitive strategies. In analytical part were applied porter´s five forces analysis, SWOT …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/iwbq3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Jan Máče, Ph.D.
- Oponent: Dr. Ing. Sylva Skupinová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZÁVĚRKA, Vojtěch. \textit{Konkurenční prostředí malých pivovarů}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/0aprw5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza rodinného podniku v odvětví pivovarnictví
Beata Pavelková -
Analýza marketingové komunikace minipivovaru Záhlinice
Nikola Pálková -
Analýza marketingového řízení vybraného minipivovaru
Jaroslava Juránková -
Faktory ovlivňující úroveň odvětví pivovarnictví
Michaela Ženčuchová -
Minipivovary - odvětví pivovarnictví v ČR
Martina Hájková -
Projekt založení nového podniku v oblasti pivovarnictví
Alice Kutalová -
Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku
Šárka Kupková -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Denisa Rathouská