Martina OBORNÁ
Bachelor's thesis
Energetická gramotnost ve výuce SOŠ
Energy literacy in high school teaching
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje Energetické gramotnosti a skládá se z teoretické i praktické části. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmu energetická gramotnost. Obsahuje také náhled do Rámcových vzdělávacích programů středního odborného vzdělávání a Školních vzdělávacích programů vybraných oborů s vymezením možného prostoru pro výuku v oblasti energetické gramotnosti. Následují základní informace …moreAbstract:
The bachelor's thesis is devoted to Energy Literacy and consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part focuses on defining the concept of energy literacy. It also contains an overview of the Framework Educational Program of Secondary Vocational Education and the School Educational Program of selected fields, with the definition of possible space for teaching in the field of energy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2023
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Čestmír Serafín, Dr.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
OBORNÁ, Martina. Energetická gramotnost ve výuce SOŠ. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Pedagogic Competence and Common ground Subjects / Pedagogic Competence and Common ground Subjects
Theses on a related topic
-
Komparace zájmu o pornografii žáků základních a středních škol a klientů zařízení ústavní a ochranné výchovy
Adam Sobol -
Duševní zdraví a psychologická pohoda starších adolescentů v kontextu pandemie covid-19 ve vztahu k osobnostním rysům, perfekcionismu a užívání sociálních sítí
Šárka Horáková -
Zájem žáků základních a středních škol o vyučovací předměty přírodopis a biologie
Anna KORYŤÁKOVÁ -
Jak učitelé (ne)přicházejí o iluze. Proměna představ o učitelství očima začínajících učitelů
Kateřina Mužíková -
Subjektivní teorie učitelů o podpoře žáků v procesu učení
Tereza Kybová -
Studenti v roli učitele a jejich představa o ideálních rolích v online výuce
Šárka Florianová -
Zjišťování subjektivních teorií vybrané skupiny učitelů o biofilní orientaci vzdělávání
Petra Vystrčilová -
Energetická gramotnost ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět
Pavlína Wágnerová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights