Tereza Toufarová
Master's thesis
Vliv marketingu na děti a mládež
Abstract:
Diplomová práce zkoumá, jaký vliv mají marketingové aktivity na děti dle určitého stupně vzdělání. Cílem práce je definovat, jak se v průběhu vzdělávání mění vlivy ovlivňující děti ve spotřebitelském chování. Zároveň se práce věnuje i vzájemnému porovnávání vlivů. V teoretické časti je popsána charakteristika dítěte jako spotřebitele, vlivy působící na dítě a marketingová komunikace. V praktické části …moreAbstract:
The diploma thesis examines the influence of marketing activities on children in our opinion, the level of education. The aim of the work is to define how the influences influencing children in consumer behavior and their mutual comparison change during education. The theoretical part describes the characteristics of the child as a consumer, the effects on the child and marketing communication. In …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 8. 2021
Identifier:
http://theses.cz/id/0b1ajj/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 9. 2021
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Master programme:
Projektové řízení inovací
Theses on a related topic
-
Mediální gramotnost žáků základních škol na sociálních sítích
Tereza Sováková -
Mediální gramotnost předškolních dětí na Železnobrodsku
Kateřina JÍROVÁ -
Rizikové chování v kyberprostoru a mediální gramotnost adolescentů
David MALÁT -
Youtubeři a kritická mediální gramotnost žáků prim osmiletého gymnázia
Veronika SVRČINOVÁ -
Úspěšná strategie PPC reklamy a reklamy na sociálních sítích v platformách Facebook a Google
Lukáš Kossakowski -
Marketing a reklama ve světle a stínu teorie hyper-reality a estetiky mizení
Michal Šoulák -
Sociální reklama a sociální marketing
Oksana Mytcyk -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Alexandra Vavrušková