Vývoj české audiovizuální reklamy po roce 1990 a její tvůrčí osobnosti – Bc. Dita Škopánová
Bc. Dita Škopánová
Master's thesis
Vývoj české audiovizuální reklamy po roce 1990 a její tvůrčí osobnosti
Development of Czech audiovisual advertising after 1990 and her creative personalities
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou vývoje české audiovizuální (AV) reklamy v bezprostřední minulosti s důrazem na její vývoj pro roce 1989, kdy se stal český reklamní průmysl samostatným a svobodným odvětvím, ve kterém působila řada významných osobností. Pojmem česká audiovizuální reklama budou chápané reklamy, které vznikají na území České republiky po roce 1989, tedy nejsou tak či onak …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the development of Czech audiovizual advertising in the immediate past with emphasis on its development for 1989, when the Czech advertising industry became an independent and free industry, in which many important personalities worked. It also follows that the term Czech advertising will be understood as advertisements that originated in the Czech Republic after 1989 …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 8. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/avrw8/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 8. 2020
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace vybraných firem s využitím významných osobností z oblasti sportu
Bohuslav Hubert -
Vliv typu osobnosti na pojetí marketingové komunikace
Tereza Louvarová -
Marketingová komunikace a právní ochrana osobnosti. Střety, řešení, sankce, náprava.
Markéta Kylarová -
Vliv typu osobnosti na pojetí marketingové komunikace
Lucie Štrosová -
Marketingová komunikace v on-line a off-line prostředí a její vliv na pět typů osobností
Adéla Šebíková -
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Tereza Zimáková -
E-marketingová komunikace v odvětví potravinářského průmyslu
Kateřina Mlsová -
Vliv typologie osobnosti na efektivitu prodeje
Sabina Koutenská