Vývoj české audiovizuální reklamy po roce 1990 a její tvůrčí osobnosti – Bc. Dita Škopánová
Bc. Dita Škopánová
Diplomová práce
Vývoj české audiovizuální reklamy po roce 1990 a její tvůrčí osobnosti
Development of Czech audiovisual advertising after 1990 and her creative personalities
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou vývoje české audiovizuální (AV) reklamy v bezprostřední minulosti s důrazem na její vývoj pro roce 1989, kdy se stal český reklamní průmysl samostatným a svobodným odvětvím, ve kterém působila řada významných osobností. Pojmem česká audiovizuální reklama budou chápané reklamy, které vznikají na území České republiky po roce 1989, tedy nejsou tak či onak …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the development of Czech audiovizual advertising in the immediate past with emphasis on its development for 1989, when the Czech advertising industry became an independent and free industry, in which many important personalities worked. It also follows that the term Czech advertising will be understood as advertisements that originated in the Czech Republic after 1989 …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/avrw8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2020
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybraných firem s využitím významných osobností z oblasti sportu
Bohuslav Hubert -
Vliv typu osobnosti na pojetí marketingové komunikace
Tereza Louvarová -
Marketingová komunikace a právní ochrana osobnosti. Střety, řešení, sankce, náprava.
Markéta Kylarová -
Vliv typu osobnosti na pojetí marketingové komunikace
Lucie Štrosová -
Marketingová komunikace v on-line a off-line prostředí a její vliv na pět typů osobností
Adéla Šebíková -
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Tereza Zimáková -
E-marketingová komunikace v odvětví potravinářského průmyslu
Kateřina Mlsová -
Vliv typologie osobnosti na efektivitu prodeje
Sabina Koutenská