Přínos didaktických her k rozvoji komunikačních dovedností žáků na 2. stupni ZŠ – Aneta OBERCIANOVÁ
Aneta OBERCIANOVÁ
Bachelor's thesis
Přínos didaktických her k rozvoji komunikačních dovedností žáků na 2. stupni ZŠ
The benefits of didactical games to the development of communication skills of pupils at the lower secondary level
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá přínosem didaktických her k rozvoji komunikačních dovedností žáků na 2. stupni ZŠ. Teoretická část objasňuje pojmy dané problematiky, konkrétně komunikace, komunikační dovednosti a kompetence, metody a formy výuky, zejména se věnujeme oblasti aktivizačních výukových metod, dále metodám kritického myšlení a didaktickým hrám. Empirická část se věnuje třífázovému průzkumnému …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the contribution of didactic games to the development of communication skills of lower secondary school pupils. The theoretical part defines the main terminology, such as communication, communication skills and competencies, methods and forms of teaching in relation to communication. This part particulary discusses activation methods, critical thinking methods and didactic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 12. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Dana Vicherková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OBERCIANOVÁ, Aneta. \textit{Přínos didaktických her k rozvoji komunikačních dovedností žáků na 2. stupni ZŠ}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2019. Available from: https://theses.cz/id/0ba6zk/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
OBERCIANOVÁ, Aneta. Přínos didaktických her k rozvoji komunikačních dovedností žáků na 2. stupni ZŠ. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / 3k-cj-ov-12
Theses on a related topic
-
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Metody a organizační formy výuky rozvíjející komunikativní dovednosti žáků 2. stupně základních škol v Olomouckém kraji
Zuzana CALÁBKOVÁ -
Vybrané metody a formy výuky matematiky používané v základních školách
Tereza Lišková -
Metody a organizační formy výuky rozvíjející komunikační dovednosti žáků 2. stupně ZŠ
Eva DRDOVÁ -
Organizační formy vyučování ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Andrea DOUDOVÁ -
Organizační formy ve výuce anglického jazyka
Kateřina BÍLKOVÁ -
Odlišné metody a formy výuky v hodinách zeměpisu
Klára Hartychová -
Organizační formy výuky v hodinách občanské výchovy
Žaneta JINDROVÁ