Přínos didaktických her k rozvoji komunikačních dovedností žáků na 2. stupni ZŠ – Aneta OBERCIANOVÁ
Aneta OBERCIANOVÁ
Bakalářská práce
Přínos didaktických her k rozvoji komunikačních dovedností žáků na 2. stupni ZŠ
The benefits of didactical games to the development of communication skills of pupils at the lower secondary level
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá přínosem didaktických her k rozvoji komunikačních dovedností žáků na 2. stupni ZŠ. Teoretická část objasňuje pojmy dané problematiky, konkrétně komunikace, komunikační dovednosti a kompetence, metody a formy výuky, zejména se věnujeme oblasti aktivizačních výukových metod, dále metodám kritického myšlení a didaktickým hrám. Empirická část se věnuje třífázovému průzkumnému …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the contribution of didactic games to the development of communication skills of lower secondary school pupils. The theoretical part defines the main terminology, such as communication, communication skills and competencies, methods and forms of teaching in relation to communication. This part particulary discusses activation methods, critical thinking methods and didactic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dana Vicherková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OBERCIANOVÁ, Aneta. Přínos didaktických her k rozvoji komunikačních dovedností žáků na 2. stupni ZŠ. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Český jazyk se zaměřením na vzdělávání - Občanská výchova se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Metody a organizační formy výuky rozvíjející komunikativní dovednosti žáků 2. stupně základních škol v Olomouckém kraji
Zuzana CALÁBKOVÁ -
Vybrané metody a formy výuky matematiky používané v základních školách
Tereza Lišková -
Metody a organizační formy výuky rozvíjející komunikační dovednosti žáků 2. stupně ZŠ
Eva DRDOVÁ -
Organizační formy vyučování ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Andrea DOUDOVÁ -
Organizační formy ve výuce anglického jazyka
Kateřina BÍLKOVÁ -
Odlišné metody a formy výuky v hodinách zeměpisu
Klára Hartychová -
Organizační formy výuky v hodinách občanské výchovy
Žaneta JINDROVÁ