Perspektivy hospodářské spolupráce ČR a Vietnamu – Bao Chau Tranová
Bao Chau Tranová
Bakalářská práce
Perspektivy hospodářské spolupráce ČR a Vietnamu
Prospects of the mutual economic cooperation of the Czech Republic and Vietnam
Anotace:
Práce se zabývá perspektivy vzájemné spolupráce mezi Českou republikou a Vietnamem a Exportní strategií ČR 2012-2020, v rámci které byl určen cíl diverzifikovat český export do mimoevropských zemí. Jednou z prioritních zemé je Vietnam. Klíčovou částí bakalářské práce je analýza ekonomického prostředí Vietnamu a určit, zda by zde mohla ČR dosáhnout své proexportní politiky. Dále je práce zaměřena na …víceAbstract:
Bachelor thesis evaluates prospects of the mutual cooperation between the Czech Republic and Vietnam. The aim is to analyze the political and economic environment of Vietnam to determine whether Czech Republic could achieve its pro-export policies. In addition, the thesis is focused on relations between Czech Republic and Vietnam, the EU-Vietnam Free trade agreement and, finally the prospective fields …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72422
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2018
- Vedoucí: Alexej Sato
- Oponent: Nicola Andrsová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72422
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Exportní strategie ČR na léta 2012-2020 (zaměření Indie)
Tereza Bláhová -
Exportní strategie ČR na léta 2012-2020 (zaměření Kazachstan)
Nursultan Assylbekov -
Exportní strategie 2012 - 2020 a její vliv na konkurenceschopnost ČR
David Kursa -
Exportní strategie ČR na léta 2012-2020 (zaměření Brazílie)
Tereza Mašková -
Exportní strategie ČR a její uplatnění vůči státu Izrael
Milan Kalců -
The process of a medicinal product entering the Czech market - Factors affecting the marketing authorisation holders' willingness to enter the Czech market
Magdalena Marie Podrazilová -
Competitiveness of marketing agencies lead by non-Czech managers on the Czech market
Maria Kurynova -
Zahraniční obchod ČR s vybranou komoditou (surovinou nebo výrobkem s vyšší přidanou hodnotou)
Michal Kubeček