Analýza spotřebitelského chování k privátním značkám potravin na českém trhu – Kateřina RYŠKOVÁ
Kateřina RYŠKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza spotřebitelského chování k privátním značkám potravin na českém trhu
Analysis of consumer behavior towards private food labels on the Czech market
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o analýze spotřebitelského chování k privátním značkám potravin na českém trhu. Cílem práce je identifikovat a popsat hlavní faktory ovlivňující spotřebitelské chování při nákupu potravin, zejména privátních značek na českém trhu. Cílem je také zjistit a analyzovat, jak spotřebitelé vnímají poměr kvalita/cena u potravin privátních značek ve srovnání s potravinami jiných …víceAbstract:
This Bachelor thesis is about analysing consumer behaviour towards private food labels on the Czech market. The aim of the work is to identify and describe the main factors influencing consumer behaviour when purchasing food, especially private labels on the Czech market. The aim is also to identify and analyse how consumers perceive the quality/price ratio of private label food compared to other brands …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RYŠKOVÁ, Kateřina. Analýza spotřebitelského chování k privátním značkám potravin na českém trhu. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomicko-manažerská studia / Ekonomicko-manažerská studia
Práce na příbuzné téma
-
Marketing privátních značek
Nicole Kobrlová -
Marketing v rodinném podniku VondrBike
Matěj Vondráček -
Komparace privátních značek ve vybraných obchodních řetězcích
Tomáš Havlíček -
Budování značky a aplikace online marketingu
Michaela Potměšilová -
Důvěra zákazníků v privátní značky potravin na českém maloobchodním trhu
Kateřina Katrňáková -
Identifikace faktorů ovlivňujících nákup potravin pod privátní značkou
Aleš Hrdlička -
Postavení privátních značek a vnímání kvality potravin v maloobchodním řetězci
Hana Talácková -
Význam privátních značek v oblasti retailu potravin se zaměřením na online trh
Žaneta Kratochvílová
Název
Vložil
Vloženo
Práva