Poruchy emocí a chování u předškolních dětí – Šárka Semecká
Šárka Semecká
Bakalářská práce
Poruchy emocí a chování u předškolních dětí
Emotional and Behavioral Diseasse at Preschool Kids
Anotace:
Bakalářská práce se zabývala problematikou poruch emocí a chování u dětí předškolního věku. Jejím cílem bylo popsat a proniknout hlouběji do problematiky poruch emocí a chování předškolních dětí a zjistit názory a postoje učitelek mateřských škol na poruchy emocí a chování, problémové chování a zejména pak agresivitu u dětí v mateřských školách. Práci tvořily dvě stěžejní oblasti. Jednalo se o část …víceAbstract:
The bachelor thesis dealt with mental and behavior disorders of preschool kids. The goal was to gain insight emotional and behavior disorders of preschool children and to find out nursery school teacher´s opinions about problematic behavior, particularly nursery children aggression. This bachelor thesis is divided into two main sections. At first theoretical section, this described and helped to understand …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2015
Zveřejnit od: 17. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Marta Jirková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Semecká, Šárka. Poruchy emocí a chování u předškolních dětí. Liberec, 2015. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.6.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 6. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Role výtvarné tvorby v kompenzaci a reedukaci jedinců s problémy a poruchami chování a emocí
Lucie Hájková -
Postoje předškolních pedagogů k dětem s problémy a poruchami emoci a chování napříč spektrem programů mateřských škol
Veronika Buchtová -
Úzkostná porucha jako rizikový faktor pro rozvoj poruchy chování a emocí u dětí a mládeže
Michaela Bartošíková -
Poruchy chování a emocí a intervence u žáků 6-11 let
Eva BASLEROVÁ -
Mateřská škola jako prvotní zprostředkovatel prevence rizikového chování
Pavla PUNDOVÁ -
Interakce mezi učitelkami a dětmi v reakci na nevhodné chování v mateřské škole
Barbora Hilschová -
Problémové chování dětí očima učitelek mateřských škol
Marie Pejřilová -
Výchovné přístupy při zvládání prvků šikany a agresivního chování v mateřské škole
Věra Esterková
Název
Vložil
Vloženo
Práva