Bc. Stanislav Erben

Bakalářská práce

Mobilní aplikace z pohledu marketingu

Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá přiblížením významu mobilních aplikací jako takových a také zmapováním jejich pozice v marketingu. Teoretická část práce obsahuje definice základních marketingových pojmů. Mezi hlavní patří význam marketingu, články marketingového mixu, věrnostní program, historie a rozvoj mobilního marketingu, vývojové fáze mobilní aplikace a nejznámější online světové obchody s mobilními …více
Abstract:
The thesis applies to explain the meaning of the mobile applications and to check their position in marketing. The theoretical part contains the definition of the basic marketing terms such as the definition of the marketing itself, the parts of marketing-mix, the loyality programm, the history and development of the mobile marketing, the development parts of the mobile applications and worldwide most …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Radek Bartuška, MBA
  • Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma