Působení canisterapie u dětí s mentálním postižením – Šárka KOŠŤÁLOVÁ
Šárka KOŠŤÁLOVÁ
Bakalářská práce
Působení canisterapie u dětí s mentálním postižením
Effects of animal assisted therapy for children with mental disabilities
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou canisterapie. Jedná se o terapii člověka v kontaktu se psem. Tato forma terapie má mnoho využití, využívá se nejen v domovech pro seniory či jiných institucích ale i jako jedna z forem terapie pro mentálně postižené děti, autistické děti nebo osoby s psychologickými problémy. Práce se skládá z dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické jsou vysvětleny …víceAbstract:
This Bachelor thesis deals with the issue of canistherapy. The canistherapy represents contact between a human and a dog. This kind of therapy is using in different institutions for example retirement homes and it is useful for mentally disabled children, autistic children or people with psychological problems. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part explains …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. David Bauer
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOŠŤÁLOVÁ, Šárka. Působení canisterapie u dětí s mentálním postižením. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Poúrazová mentální retardace - případová studie
Zdenka POHLOVÁ -
Vzdělávání žáka se středně těžkou mentální retardací na ZŠ speciální - případová studie
Lenka Janů -
Integrace žákyně s lehkou mentální retardací do základní školy (případová studie)
Libuše ZEMANOVÁ -
Výuka žáka s lehkou mentální retardací a těžkou dysfázií na základní škole
Ivona Králová -
Uplatnění žáků s mentální retardací po ukončení základní školy speciální
Jana Fišarová -
Možnosti využití metody snoezelen u osob na úrovni střední mentální retardace
Renata KUPČOVÁ -
Sociální aspekty mentální retardace
Linda MACHOVÁ -
Vzdělávání chlapce s lehkou mentální retardací a středně těžkou vadou sluchu
Jana Šínová