Comparison of formative and summative assessment in language testing – Nela NEDUCHALOVÁ
Nela NEDUCHALOVÁ
Bakalářská práce
Comparison of formative and summative assessment in language testing
Comparison of formative and summative assessment in language testing
Abstract:
This thesis focuses on formative and summative evaluation. The thesis explores the advantages and disadvantages of these types of evaluation. The thesis aims to investigate the advantages and disadvantages of these types of assessment and provide an overview of examples of assessment techniques. The first part focuses on clarifying terms and definitions. The second part describes the effects and strategies …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na formativní a sumativní hodnocení. Cílem této bakalářské práce je cíl prozkoumat výhody a nevýhody těchto typů hodnocení a poskytnout přehled příkladů technik hodnocení. První část je zaměřena na objasnění pojmů a definic. Druhá část popisuje efekty a strategie hodnocení. V poslední části jsou uvedeny návrhy efektivních způsobů hodnocení jednotlivých jazykových dovedností …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: DR HAB Konrad Szcześniak
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NEDUCHALOVÁ, Nela. Comparison of formative and summative assessment in language testing. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Formativní hodnocení a jeho vliv na rozvoj učení žáků
Lucie Šinálová -
Formativní hodnocení žáků 2. stupně v hodinách anglického jazyka
Marie Horáková -
Zkušenosti se zaváděním formativního hodnocení v praxi na 2. stupni vybrané základní školy v hodinách českého jazyka
Simona Suchánková -
Formativní hodnocení v hodinách anglického jazyka na 2. st. ZŠ
Jitka Benešová -
Formativní a sumativní hodnocení ve vztahu ke školnímu klimatu
Ján Štefančík -
Ověření implementace metody Exploratory testování v podnikové praxi
Martina Bartošová -
Metody testování softwaru
Lukáš Váňa -
NEUROREHABILITAČNÍ ÚSTAVY VE SVĚTĚ organizace, používané testovací a terapeutické metody a procesy, návaznost na komunitní péči a zaměstnání)
Lucie Jakšíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva