Analýza marketingové strategie akce Daruj kelímek a její vliv na vánoční trhy v Brně – Laura Sadvárová
Laura Sadvárová
Bachelor's thesis
Analýza marketingové strategie akce Daruj kelímek a její vliv na vánoční trhy v Brně
Analysis of the marketing strategy of the Daruj Kelímek event and its impact on Christmas markets in Brno
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie akce Daruj Kelímek a posuzuje její vliv na vánoční trhy v Brně. V teoretické části jsou uvedeny základní prvky marketingové strategie, marketingové komunikace, online marketingu i marketingu neziskových organizací. V analytické části je na základě polostrukturovaných rozhovorů vysvětlen koncept sbírky Daruj Kelímek, provedena analýza marketingové …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of the marketing strategy of the Daruj Kelímek event and assesses its impact on the Christmas markets in Brno. The theoretical part presents the essential elements of marketing strategy, marketing communication, online marketing, and marketing for non-profit organizations. In the analytical part, the concept of the Daruj Kelímek collection is explained based …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Eliška Svobodová, Ph.D.
- Reader: Radka Redlichová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SADVÁROVÁ, Laura. \textit{Analýza marketingové strategie akce Daruj kelímek a~její vliv na vánoční trhy v~Brně}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Regional Development and International Studies. 2024. Available from: https://theses.cz/id/0bwzr4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendel University in Brno
Faculty of Regional Development and International StudiesBachelor programme:
Regional Development
Theses on a related topic
-
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
Marketing of non-profit organization
Lejla Rašić -
Marketing vzdelávacej inštitúcie: prípadová štúdia
Romana Ruttkayová -
Činnost obecně prospěšných neziskových organizací a jejich marketing
Jana Domináková -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Iva Jandíková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova