Laura Sadvárová

Bachelor's thesis

Analýza marketingové strategie akce Daruj kelímek a její vliv na vánoční trhy v Brně

Analysis of the marketing strategy of the Daruj Kelímek event and its impact on Christmas markets in Brno
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie akce Daruj Kelímek a posuzuje její vliv na vánoční trhy v Brně. V teoretické části jsou uvedeny základní prvky marketingové strategie, marketingové komunikace, online marketingu i marketingu neziskových organizací. V analytické části je na základě polostrukturovaných rozhovorů vysvětlen koncept sbírky Daruj Kelímek, provedena analýza marketingové …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of the marketing strategy of the Daruj Kelímek event and assesses its impact on the Christmas markets in Brno. The theoretical part presents the essential elements of marketing strategy, marketing communication, online marketing, and marketing for non-profit organizations. In the analytical part, the concept of the Daruj Kelímek collection is explained based …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Eliška Svobodová, Ph.D.
  • Reader: Radka Redlichová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií