Analýza marketingové strategie akce Daruj kelímek a její vliv na vánoční trhy v Brně – Laura Sadvárová
Laura Sadvárová
Bachelor's thesis
Analýza marketingové strategie akce Daruj kelímek a její vliv na vánoční trhy v Brně
Analysis of the marketing strategy of the Daruj Kelímek event and its impact on Christmas markets in Brno
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie akce Daruj Kelímek a posuzuje její vliv na vánoční trhy v Brně. V teoretické části jsou uvedeny základní prvky marketingové strategie, marketingové komunikace, online marketingu i marketingu neziskových organizací. V analytické části je na základě polostrukturovaných rozhovorů vysvětlen koncept sbírky Daruj Kelímek, provedena analýza marketingové …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of the marketing strategy of the Daruj Kelímek event and assesses its impact on the Christmas markets in Brno. The theoretical part presents the essential elements of marketing strategy, marketing communication, online marketing, and marketing for non-profit organizations. In the analytical part, the concept of the Daruj Kelímek collection is explained based …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Eliška Svobodová, Ph.D.
- Oponent: Radka Redlichová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SADVÁROVÁ, Laura. \textit{Analýza marketingové strategie akce Daruj kelímek a~její vliv na vánoční trhy v~Brně}. Online. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Regional Development and International Studies. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/0bwzr4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendel University in Brno
Faculty of Regional Development and International StudiesBachelor programme:
Regional Development
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
Marketing of non-profit organization
Lejla Rašić -
Marketing vzdelávacej inštitúcie: prípadová štúdia
Romana Ruttkayová -
Činnost obecně prospěšných neziskových organizací a jejich marketing
Jana Domináková -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Iva Jandíková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova