Roman Bošanský

Master's thesis

Analýza marketingové strategie firmy na trhu stínící techniky oken

Analysis of Company Marketing Strategy in the Market of Window Blinds Technology
Abstract:
Tématem této diplomové práce je „Analýza marketingové strategie firmy na trhu stínící techniky oken“, která je rozdělena na pět hlavních části. V první části je zpracována charakteristika firmy SWAT – CZ s.r.o., ve druhé je popsána teoretická oblast pro sestavení marketingové strategie. Třetí část je věnována metodice sběru dat, předposlední analyzuje stávající marketingové činnosti ve firmě. V závěrečné …more
Abstract:
The theme of this diploma thesis is „Analysis of company marketing strategy in the market of windows blinds technology“, which is divided into five main parts. In the first part is process characteristics of company SWAT – CZ Ltd., in the second is describe theoretical area for preparation of marketing strategy. Third part is devoted to the methodology of collected data, penultimate analyze existing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2012
  • Supervisor: Petr Baránek
  • Reader: Darina Čtvrtková

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technical University of Ostrava

Ekonomická fakulta

Master programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod