Analýza marketingové strategie firmy na trhu stínící techniky oken – Roman Bošanský
Roman Bošanský
Master's thesis
Analýza marketingové strategie firmy na trhu stínící techniky oken
Analysis of Company Marketing Strategy in the Market of Window Blinds Technology
Abstract:
Tématem této diplomové práce je „Analýza marketingové strategie firmy na trhu stínící techniky oken“, která je rozdělena na pět hlavních části. V první části je zpracována charakteristika firmy SWAT – CZ s.r.o., ve druhé je popsána teoretická oblast pro sestavení marketingové strategie. Třetí část je věnována metodice sběru dat, předposlední analyzuje stávající marketingové činnosti ve firmě. V závěrečné …moreAbstract:
The theme of this diploma thesis is „Analysis of company marketing strategy in the market of windows blinds technology“, which is divided into five main parts. In the first part is process characteristics of company SWAT – CZ Ltd., in the second is describe theoretical area for preparation of marketing strategy. Third part is devoted to the methodology of collected data, penultimate analyze existing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2012
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/90985
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2012
- Supervisor: Petr Baránek
- Reader: Darina Čtvrtková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BOŠANSKÝ, Roman. \textit{Analýza marketingové strategie firmy na trhu stínící techniky oken}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2012. Available from: https://theses.cz/id/0c0uh4/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Strategické marketingové řízení velkého podniku
Adam Kopřiva -
Strategické marketingové řízení malého podniku
Věra Tkáčová -
Strategické marketingové řízení společnosti
Angelina Bashkatova -
Strategické marketingové řízení firmy
Jana Bartáková -
Strategické marketingové řízení vybrané destinace - město Tábor
Lucie Heřmánková -
Strategické řízení rodinného podnikání v praxi
Anna Javůrková -
Strategické marketingové řízení se zaměřením na prodej
Markéta Skopařová -
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Andrea Vokálová