Marketingové aktivity na podporu zákaznické věrnosti v bankovnictví – Jiří Ochec
Jiří Ochec
Disertační práce
Marketingové aktivity na podporu zákaznické věrnosti v bankovnictví
Marketing activities supporting customer loyalty in banking sector
Anotace:
Tato disertační práce se zabývá identifikací marketingových aktivit na podporu zákaznické věrnosti v podmínkách českého bankovního sektoru. Kromě odpovědi na otázku jaké marketingové aktivity na podporu věrnosti implementovat, vytváří obecně platný metodický model pro řešení úkolů s obdobným zadáním. Zabývá se také několika přístupy k selekci vhodných klientů k oslovení marketingovými aktivitami včetně …víceAbstract:
This dissertation thesis identifies marketing activities that support customer loyalty in banking in the Czech republic. Besides providing the answer on question which loyalty activites to implement it defines general methodical model designed for similar projects use. The thesis also deals with several approaches to clients selection process including analytical marketing tools application. The research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 3. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35543
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2013
- Vedoucí: Jana Boučková
- Oponent: Helena Horáková, Rudolf Zvánovec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35543
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Innovations in the Automotive Industry - Implications for management, the subscription model as a new business model and the mobility of the future.
Matthias Achim Teichert -
Aplikace modelu na měření CSR v kontextu finanční výkonnosti v komerčním bankovnictví v České republice
Jiří Paulík -
Aplikace data miningu pro podporu rozhodování v bankovnictví
Tatyana Tyrnova -
Analýza fungování franšízového modelu v bankovnictví na příkladu UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
Aneta Kollarovská -
Trendy v rozvoji elektronického bankovnictví ve světě
Věra Petřvalská -
Vývoj bankovního systému v Československu v letech 1945 – 1958
Vít Hrubý -
Vývoj a testování skoringových modelů v bankovnictví
Yury Shapchyts -
Návrh marketingových opatření na podporu věrnosti zákazníků vybrané prodejny
Anna Jirglová