Jiří Ochec

Disertační práce

Marketingové aktivity na podporu zákaznické věrnosti v bankovnictví

Marketing activities supporting customer loyalty in banking sector
Anotace:
Tato disertační práce se zabývá identifikací marketingových aktivit na podporu zákaznické věrnosti v podmínkách českého bankovního sektoru. Kromě odpovědi na otázku jaké marketingové aktivity na podporu věrnosti implementovat, vytváří obecně platný metodický model pro řešení úkolů s obdobným zadáním. Zabývá se také několika přístupy k selekci vhodných klientů k oslovení marketingovými aktivitami včetně …více
Abstract:
This dissertation thesis identifies marketing activities that support customer loyalty in banking in the Czech republic. Besides providing the answer on question which loyalty activites to implement it defines general methodical model designed for similar projects use. The thesis also deals with several approaches to clients selection process including analytical marketing tools application. The research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2013
  • Vedoucí: Jana Boučková
  • Oponent: Helena Horáková, Rudolf Zvánovec

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35543