Marketingová analýza hotelu Ametyst – Bc. Anastassiya Pukhalskaya
Bc. Anastassiya Pukhalskaya
Bakalářská práce
Marketingová analýza hotelu Ametyst
Marketing analysis of the Hotel Ametyst
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je provést marketingovou analýzu hotelu Ametyst a na základě zjištěných výsledků předložit návrhy a doporučení pro zlepšení stávajícího postavení hotelu na cílovém trhu. K dílčím cílům bakalářské práce patří zpracování jednotlivých výše uvedených analýz, zjištění názoru respondentů a provedení strukturovaného rozhovoru s manažerem hotelu Ametyst. V textu bakalářské práce …víceAbstract:
The main objective of this bachelor’s thesis is to carry out a marketing analysis of the Hotel Ametyst and, based on the results found, to submit proposals and recommendations for improving the hotel's current position in the target market. The secondary objectives of the bachelor’s thesis include the processing of the above analyses, finding the opinion of the respondents and conducting a structured …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/pgdyt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Eliška Smotlachová
- Oponent: Ing. Věra Levičková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PUKHALSKAYA, Anastassiya. \textit{Marketingová analýza hotelu Ametyst}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/0c6bod/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Cestovní ruch a golf v ČR
Eva Snížková -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová analýza společnosti Tiskárny Havlíčkův Brod a.s.
Tereza Jeřábková -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Marketingová analýza vybrané značky
Johanna Holá -
Marketingová analýza Společnosti Franze Kafky
Helena Poulová