Recenzní portály a jejich vliv na hotel Vista – Bc. Teichmannová Teichmannová
Bc. Teichmannová Teichmannová
Bachelor's thesis
Recenzní portály a jejich vliv na hotel Vista
Review Portals and it’s Impact on Hotel Vista
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá recenzními portály a tím, jaký mají vliv na chod hotelu Vista v Ostravě-Zábřehu. V teoretické části práce se zaměřuji na vliv uživatelských hodnocení na kvalitu služeb v ubytovacích zařízeních, zejména na současnou podobu uživatelských recenzí v prostředí internetu. V analytické části práce se věnuji jednotlivým recenzím, porovnávám je, sleduji jejich četnost a vyhodnocuji …moreAbstract:
Bachelor thesis deals with review portals and it’s impact on Hotel Vista in Ostrava-Zábřeh. In theoretical part of the thesis I aim at the impact of user reviews on quality of service in accomodation, mainly in curent form of user reviews in internet surroudings. The analityc part of the thesis I dedicate to reviews, Compare them, observe their frequency and evaluace it. I am also occupied with how …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022
Identifier:
https://is.slu.cz/th/o22cn/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2022
- Supervisor: Ing. Petr Janík
- Reader: Ing. Jana Stuchlíková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TEICHMANNOVÁ, Teichmannová. \textit{Recenzní portály a jejich vliv na hotel Vista}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, Faculty of Philosophy and Science in Opava. 2022. Available from: https://theses.cz/id/0c7e7w/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěSilesian University in Opava
Faculty of Philosophy and Science in OpavaBachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Spa Management and Tourism
Theses on a related topic
-
Tripadvisor.com jako zdroj dat pro analýzu zpětné vazby klientů restaurace Le Marché
Martina Borýsková -
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii
Valerie Benešová -
Reputation management in hotel marketing
Ekaterina Semina -
Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném hotelu
Michaela Skalníková