Bc. Zuzana Bílková

Bachelor's thesis

Tvorba produktu cestovní kanceláře se sportovní motivací a zařazením nových trendů (Nordic Walking)

Developing portfolio of a travel agency putting emphasis on sport activities incorporating current trends (Nordic Walking)
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na tvorbu produktu cestovní kanceláře se sportovní motivací a zařazením nových trendů (Nordic Walking). Cílem práce je na základě analýzy vytvořit zimní zájezd, který bude orientován na věkový segment 19 – 25 let. Součástí zájezdu jsou i vybrané nové trendy. Práce je rozdělena na tři části. Jedná se o teoretickou, analytickou a návrhovou část. V první části práce je …more
Abstract:
This thesis is focused on developing portfolio of a travel agency putting emphasis on sport activities incorporating current trends (Nordic Walking). This thesis aims is to develop a tour project on a analytical bases which should focus on a age segment 19- 25 years old. The thesis is composed out of three parts out of which the first is theoretical and this part deals with the essential terms, while …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2014
  • Supervisor: Mgr. Věra Fišerová
  • Reader: Mgr. Monika Klímová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Destination Management in the Turism Industry